Ознаки фінансової піраміди

Ознаки фінансової піраміди

Фінансові піраміди, здавалося б залишилися в 90роках, і тим не менш, багато компаній працюють зараз використовуючи ті ж або деякі принципи фінансових пірамід. Цікавий матеріал про основні ознаки фінансових пірамід читайте далі.

1. Відсутність продукту.

Мережевий маркетинг, насамперед, має на увазі під собою просування якоїсь конкретної продукції (матеріального характеру). Якщо в організації, до якої вас запрошують, просто немає ніякого продукту, то це фінансова піраміда. Або ж як продукт можуть виступати предмети, що не мають ніякої матеріальної цінності. Яскравий приклад всім відома піраміда „МММ», де фігурували ваучери» фактично папірці, не варті нічого.

2. Прибуток за рахунок залучення інших людей.

Якщо основним завданням є залучення інших людей і ваш дохід складається з тих грошей, які приносять ці люди (яких ви покликали за собою), то такої компанії дуже чітко підходить визначення фінансової піраміди.

3. Продукт є, але їм практично ніхто не користується.

З цього пункту починається найцікавіше і на чому найбільше ведуться недосвідчені люди – це замасковані фінансові піраміди. Продукт у них, начебто як є, але от чомусь ним користуються від сили 1-2 від усіх дистриб’юторів.

Найчастіше це можуть бути знижки на якісь послуги по «клубній системі» (елітний відпочинок – дуже хороший цьому приклад), навчальні програми:

комп’ютерної грамотності, іноземної мови, йоги, відбивання чечітки на паркеті з японського дуба і т.д. У самих цих продуктах немає нічого поганого (а досить часто і нічого хорошого), але ось те, що компанія і її партнери, що видають себе за МЛМ, нібито просуває дані продукти, насправді отримує дохід тільки з грошей новоприбулих людей – це вже не надто.

І на підставі цього ви сміливо повинні зробити висновок про те, що така компанія може називатися фінансовою пірамідою, правда з припискою замаскована“. Але честі їй це не додає і побоюватися її слід ні скільки не менше звичайної.

4. Завищена ціна на чудо-продукт“.

Вам можуть запропонувати купити продавати іншим) доларів так за 500 яке-небудь, чудодійний рослина, яка збирають на плантаціях в Зімбабве, від якого у вас пройдуть всі недуги і т.д. Насправді в ролі чудо-рослини може постати сушений подорожник, якій коштує 5 рублів за кг. Це всього лише перебільшений приклад, але він дуже чітко відображає суть.

5. Підпишись раніше – отримай більше! Навіть нічого не роблячи!

Дуже поширені гасла пірамідчики“. Тут вони самі як би говорять вам: швидше підписуйся, а то все скоро завалиться„.

Не піддавайтеся.

6. Незрозумілий маркетинг-план виплат.

У МП (системі, по якій ви повинні отримувати гроші) нічого незрозуміло і заплутано. Найчастіше фігурують матриці“.

7. Покупка частини від чогось.

Пропонують купити квадратний метр від квартири, а через рік отримати всю квартиру. От тільки щоб її отримати ви повинні залучити безліч народу, з грошей яких ви, можливо, і отримаєте квартиру.

8. Ні слова про топ-менеджменті (керівництві).

Вам не називають імена тих людей, які стоять біля витоків компанії. Або ж фігурують іноземні абсолютно невідомі вам прізвища. Як правило, в нормальних компаніях все прозоро.

9. Офшорна реєстрація. (Сінгапур, Сейшельські о-ви, Кіпр, Панамські О-ва …)

Увазі під собою безліч юридичних нюансів, які дозволяють фінансовим пірамідам все ж отримати реєстрацію. Порядні мережеві компанії зазвичай не реєструються в офшорній зоні.

10. Нескінченна мотивація.

Постійні порожні розмови про фінансову незалежність, свободу і т.д. Ухили від конкретних питань, дуже гучні обіцянки, які не мають під собою ніякої основи.

Але саме на емоціях люди і ведуться на обман. В якості мотиваторів як, правило, виступають дуже хороші оратори, які дійсно вміють приспати пильність, тому тут потрібно бути гранично уважними.